مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-11اقتصادي

30 کیلومتر از محور نایین- طبس در درست اجرا است 


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 30 کیلومتر از محور نایین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد شاهسوندی با اشاره به اینکه محور نایین- انارک- خور- طبس 253 کیلومتر بوده که 143 کیلومتر از آن به صورت بزرگراهی احداث و بهره برداری شده است، اظهار داشت: 30 کیلومتر دیگر این محور نیز طی یک قرارداد به ارزش یکهزار و 400 میلیارد ریال حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا بوده و مابقی مسیر نیز در دست مطالعه است.

وی همچنین به پروژه کنار گذر آران و بیدگل و کمربندی کاشان اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت مشترک به طول 71 کیلومتر و شامل 43 کیلومتر کنار گذر آران و بیدگل و 28 کیلومتر کمربندی کاشان است که تاکنون روکش آسفالت 30 کیلومتر کنار گذر آران و بیدگل انجام و بهره برداری شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سه کیلومتر از کمربندی کاشان نیز روکش لایه اول آن انجام شده است و مابقی مسیر نیاز به آزاد سازی دارد؛ البته در همین راستا هم اکنون چهار دهانه تقاطع غیر همسطح زیر گذر کمربندی کاشان با محور نوش آباد اکنون در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر از محور نایین- طبس در درست اجرا است 

30 کیلومتر از محور نایین- طبس در درست اجرا است